قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در اکسچنج های جهانی

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در اکسچنج های جهانی

متن ترانه بهنام بانی به نام ایران

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲ ب.ظ

دانلود آهنگ بهنام بانی ایران

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * ایران * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , بهنام بانی باشید.

 

دانلود آهنگ بهنام بانی به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Behnam Bani called Iran (Ft Iman Ebrahimi) With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ بهنام بانی ایران

 

متن ترانه بهنام بانی به نام ایران


زمین و آسمون دور تو میگرده
ببین اسم تو یک دنیارو پر کرده
تویی اوج تموم افتخاراتم
اگه خشکی بشی بارون دریاتم
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
کجا میتونه خاکس به گرمای وطن شه دوباره پرچمت رو شونه من میدرخشه
یه احساس عجیبی به قلبم داری میدی برای قهرمانی تو بهم انگیزه میدی
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست

 

بهنام بانی ایران

مدیاک ››› بهنام بانی

  • علی امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی