قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در اکسچنج های جهانی

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در اکسچنج های جهانی

متن ترانه بهنام بانی به نام هنوز دوست دارم

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴ ب.ظ

دانلود آهنگ بهنام بانی هنوز دوست دارم

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * هنوز دوست دارم * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , بهنام بانی باشید.

 

دانلود آهنگ بهنام بانی به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Behnam Bani called Hanooz Dooset Daram With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ بهنام بانی هنوز دوست دارم

 

متن ترانه بهنام بانی به نام هنوز دوست دارم


فاصله میگیری خب بیشتر دلم میخواد
تورو خوب نگاه کن تو چشام جون همین چشما نرو
ساده دل بستم ولی ساده نمیگذرم
ازت خیلی ها بودن ولی چشمام تورو دیدن فقط
من همونم هنوز برات میمونم
حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم
آره من همونم یه آدم دیوونم
که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم
من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم
آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم
به جایی رسیدم که روز و شب برام فرقی نداره با اینکه میدونم باید یادت نیوفتم
ولی باز یه چیزی تورو یادم میاره باز دوباره …
تو رفتی ولی باز مث دیوونه ها چشمام به راهه میدونم نمیشه دیگه باهم بمونیم
ولی خب میخوامت با اینکه اشتباهه اشتباهه …
من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم
آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم
من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم
آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

 

بهنام بانی هنوز دوست دارم

مدیاک ››› بهنام بانی

  • علی امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی