قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در اکسچنج های جهانی

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در اکسچنج های جهانی

متن ترانه بهنام بانی به نام قرص قمر

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹ ب.ظ

دانلود آهنگ بهنام بانی قرص قمر

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * قرص قمر * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , بهنام بانی باشید.

دانلود آهنگ بهنام بانی به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Behnam Bani called Ghorse Ghamar With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ بهنام بانی قرص قمر

 

دانلود اهنگ بهنام بانی اجرا شده در پایتخت 6 ( شش )

 

متن ترانه بهنام بانی به نام قرص قمر


عاشق و در به درم تویی قرص قمرم
زده امشب به سرم که دلت را ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم
بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم
عاشق و در به درم تویی قرص قمرم
زده امشب به سرم که دلت را ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم
بس که دل بردی ازم دلبر ناز دلم
دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی
دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی
عشقو مدیون توام آره مجنون توام من مجنونو ببین که پریشون توام
تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو توی دل من که نمیمونه غمی
عشقو مدیون توام آره مجنون توام من مجنونو ببین که پریشون توام
تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو توی دل من که نمیمونه غمی
دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی
دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی
 

 

بهنام بانی قرص قمر

مدیاک ››› بهنام بانی

  • علی امینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی